Dieta

Rozkład energii

I śniadanie ok. 450 kcal

II śniadanie ok. 180 kcal

Obiad ok. 540 kcal

Podwieczorek 270 kcal

Kolacja 360 kcal

Uwaga! Poza napojami zamieszczonymi w jadłospisach poleca się picie wody mineralnej o niskiej zawartości sodu oraz umiarkowanych ilości herbaty, zwłaszcza zielonej, bogatej w antyoksydanty.

Jadłospisy zawierają produkty, które u niektórych osób ze względu na zawartość aminokwasu histaminy (np. pomidory, szpinak) lub zwiększanie przez nie uwalniania histaminy (np. truskawki, czekolada) mogą powodować nasilenie objawów choroby. W takim przypadku powinny być wyeliminowane z jadłospisu. Dotyczy to także wszystkich owoców cytrusowych, które często mają niekorzystne działanie.

Dieta na każdy dzień tygodnia…

Dzień 1 Dzień 2 Dzień 3 Dzień 4 Dzień 5 Dzień 6 Dzień 7

Opracowanie mgr Magdalena Makarewicz-Wujec

Ostatnia aktualizacja: Grudzień 2015

PLHUR130002

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce cookies.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.